اخبار قيمت خودرو| اخبار روز خودرو ايران و جهان اخبار قيمت خودرو| اخبار روز خودرو ايران و جهان .

اخبار قيمت خودرو| اخبار روز خودرو ايران و جهان

اخبار خودرو بروز خارجي

اخبار خودرو خارجي

فورد

 

فورد موستانگ خود روي ساخته شده توسط كارخانه ي فورد مي باشد كه تاكنون شش نسل از اين خود رو به بازار عرضه و در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته است

به گزارش سايت خودرو ، فورد موستانگ تغييرات را در دو بعد ظاهري و فني مدنظر قرار داده است. دماغه پايين تر براي تندو تيز نشان دادن خودرو، قدرت بيشتر از موتورهاي جديدتر و يك گيربكس جديد ۱۰ دنده اتوماتيك از جمله اين تغييرات مي‌باشد. موتور V6 فعلي كنار گذاشته شده و فورد به جاي آن از دو موتور ۴ سيلندر و V8 استفاده مي‌نمايد.

۱

نسخه بروز شده و قدرتمندتر كه در واقع فيس ليفت مدل ۲۰۱۵ محسوب مي‌شود هم اكنون در نمايشگاه هاي اتومبيل در نيويورك، لس آنجلس و ديترويت در معرض بازديد عموم قرار گرفته است. نسخه كانورتيبل نيز به زودي به كوپه اضافه خواهد شد كه هنوز زمان دقيق آن اعلام نگرديده است.

۲

زماني كه فورد موستانگ ۲۰۱۸ در پاييز امسال روانه بازار شود به خوبي از مدل ۲۰۱۷ قابل تشخيص است. ارتفاع كاپوت ۰٫۸ اينچ كاهش يافته و دريچه هاي جديد ورود هوا به آن افزوده شده است.سپرهاي جلو و عقب بازطراحي شده، چراغ هاي LED جلو تغيير شكل يافته؛ مه شكن ها نيز كوچكتر اما پرنورتر شده اند. در نماي عقب نيز طراح موستانگ، ملوين بتانكورت تغييراتي در ظاهر كلي خودرو اعمال نموده و چراغ هاي LED نيز داراي فرمي جديد شده اند. همچنين دو اگزوز دوبل مانند شلبي GT350 در آن به چشم مي‌خورند.

۳

براي مدل ۲۰۱۸ يازده رنگ در نظر گرفته شده كه ۳ تاي آنها جديد بوده و عبارتند از : نارنجي سير، زرشكي و مهمتر از همه بازگشت سرمه اي خوشرنگ موستانگ با نوارهاي سفيد.

براي رينگ ها نيز ۱۲ تركيب مختلف از ۱۸ تا ۲۰ اينچي و با رنگ هاي تيره، روشن و مخلوط قابل سفارش است. البته بديهي است كه ظاهر رينگ هاي آلياژي اسپرت نيز تغيير پيدا كرده و اگر خواهان نصب اسپويلر باشيد ۴ انتخاب در مقابل شماست.

براي كساني كه خواستار قدرت و گشتاور بالاتري در موستانگ هستند، فورد پيشرانه جديد ۵ ليتري V8 را پيشنهاد ميكند. اين پيشرانه كه بخش هاي فني خود را از موتور ۵٫۲ ليتري V8 شلبي GT350 اقتباس كرده مجهز به فناوري جديد اسپري سوخت است كه فورد اخيرا اين فناوري را در پيشرانه F-150 مدل ۲۰۱۸ معرفي كرده بود. فناوري مذكور براي موستانك دستخوش تنظيمات مجدد شده است.

۴

فورد هنوز مشخصات اين پيشرانه جديد را اعلام نكرده اما گفته تا پيش از عرضه موستانگ ۲۰۱۸ آنها را منتشر خواهد نمود و ضمنا قول داده كه اين موتور نسبت به انواع مشابه از قدرت بالاتر و مصرف پايين تر برخوردار باشد.

به گفته سرمهندس فورد، كارل ويدمن، فورد موستانگ در نسخه V8 از منيفولد اگزوز جديدي بهره خواهد برد كه در آن از سوپاپ هاي سفارشي استفاده شده است تا گيرايي صداي موتور به حداكثر ميزان خود برسد. اگر نگاهي به موتور ۲٫۳ ليتري ۴ سيلندر بياندازيم متوجه خواهيم شد كه گشتاور و شتاب اوليه خودرو بهبود يافته است.

۵

در اين خصوص ويدمن مي‌گويد، گيربكس ۱۰ دنده اتوماتيك بهتر از اين نميتوانست گشتاور را به چرخ هاي عقب منتقل كند. در حال حاضر ۴۰ درصد خريداران موستانگ موتور ۴ سيلندر و مابقي موتور ۳٫۷ ليتري V6 را انتخاب مي‌كنند؛ اما براي سال ۲۰۱۸ خبري از موتور V6 نخواهد بود.

به علاوه با ورود گيربكس ۱۰ دنده اتوماتيك با تعويض هاي سريع‌تر، اكنون گيربكس ۶ دنده دستي از دو صفحه كلاچ و دو چرخ طيار بهره مي‌برد كه فناوري آن از GT350 به عاريت گرفته شده و در مدل ۲۰۱۸ رسما معرفي خواهد شد.

۶

براي موستانگ GT تايرهاي جديد ميشلن قابل سفارش بوده و كمك فنرهاي مگنارايد كه همانند مدل ۲۰۱۶ مي‌باشد كماكان به عنوان يكي از آپشن هاي موستانگ ۲۰۱۸ عرضه مي‌شود. تعليق عقب اين كوپه نيز دستخوش تغييراتي خواهد شد تا محكم تر و اسپرت تر از قبل باشد.

۷

آپشن هاي موستانگ ۲۰۱۸ به گونه اي عرضه خواهد شد كه مشتريان بطور كامل بتوانند اتومبيل خود را سفارشي كنند. آنها مي‌توانند برخي آپشن ها را به همراه ويژگي هاي اتومبيل پايه انتخاب كنند. به عنوان مثال درحالي كه صندلي هاي خودرو از نوع پارچه اي است مي‌توان ديسك هاي ترمز قدرتمند برمبو را سفارش داد

۸

موستانگ ۲۰۱۸ از دو صفحه نمايش ۸ اينچي لمسي بر روي كنسول جلو و نمايشگر ۱۲ اينچي در پشت فرمان بهره مي‌برد. سه حالت رانندگي نرمال، اسپرت و مسابقه اي براي اين خودرو در نظر گرفته شده كه ويژگي و كارايي اتومبيل بسته به انتخاب هر حالت تغيير خواهد كرد. راننده مي‌تواند بسته به سليقه استايل هاي مختلف دورشمار و كيلومترشمار را روي نمايشگر پشت فرمان انتخاب كند.

ديگر ارتقاهاي انجام شده در داخل عبارتند از فرمان چرمي گرمكن دار، كنسول وسط چرمي، اضافه شدن تزيينات زيباي آلومينيومي و دوخت جديد صندلي ها كه حس ممتاز بودن را القا مي‌كنند.


برچسب: ، آخرين قيمت انواع خودرو، اخبار خودروها، اخبار خورد هاي وارداتي، خودرو هاي خارجي، لوازم جانبي خودرو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۳:۲۸ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :